Faito


BAKUL DAN HELMET BERKUALITI TINGGI

SUZUKI WAY OF LIFE

MODENAS CTku DUNIAku

JENAMA TERBUKTI !
Rock N Ride TV adalah Majalah Dimensi Baru Yang memberi peluang kepada Lu orang semua untok Mendengar berita/cerita sambil Menonton Video sekaligus. Ianya akan dijalankan/dipersembahkan dalam bentok SantaiKomediThriller serta Lawak2 bangang, sesuai dengan kepala Editornya yang memang Mereng tapi berambot wangi Nohhhh!
Buat permulaan, Rock N Ride TV akan memaparkan aktiviti2 berkenaan Riang Ria Raider (Pelbagai cerita/berita berkaitan dengan dunia jentera dua roda) dan Seni Hiboran Andergraun (Underground). Untok masa2 mendatang, Rock N Ride TV mungkin akan lebeh Glokal lagi dengan laporan2 tentang dunia Politik, Cerita Tanah Runtoh, Rumah Disambar Petir akibat Menonton Video Lucah, Perceraian/Tuntotan Fasakh di Mahakamah Shariah, Misteri Kelahiran Kambing bergigi Manusia dan Apa2 saja yang buleh di Riviu ! Teruskan Bersama Rock N Ride TV...Saloran Riang Ria Raider Yang Santai tapi Berinformatif ! Noohhhh !!!

Wednesday, July 21, 2010

KAPCAI OGOS 2010 Bil 97

1 comment:

  1. dh ada dlm peti besi gua, tp nk comment sket la sbagai sorg member wlaupun x pnah jumpa... coment je, bkan eape pun... ada dlm ntah page bape x ingt(maleh nk rujuk buku)dh.. cite tntang pomen yg buleh bwat moto laju, ayat dh sempoi.. tp yg potong stim nyer bg gua.. ayat laju mcm setan.. hahaha... bkan pe bro.. gua bnyk perati dari buku ujang n apo n gila² pnya ayat.. dorg berhati² pabila membikin ayat bahsa kampong a.k.a rockers a.k.a mask rider mcm kita neh... dorg itam @ tebalkn ayat yg x seswai ntok menulih dlm exam penghulu kg n exam yg seangkatan dgnnya.. cadangan gua, iko style org lama pnya buku la nohhh.... hehehe... bnyak dh la neh mak bapak yg cerewet bila beli majalh neh, arap².. bro pertimbangkn cadangan gua n semoga berjaya n selamat dunia akhirat di sisi yg maha esa n kekasihnya..
    majulah kapcai ntok permotoran... skian... dtg
    kedah roger gua beb... gua mnega di RnR plus gurun arah selatan dari lostaq ke kl, dari perlis ke penang.... mana taw kot bley masok buku lg ka... hahahahahampeh.. tekiu bro.. wasalam... 012 5671773 fathi...

    ReplyDelete